Intrebari frecvente
1. Cum plasez o comanda?
Pentru a plasa comanda, este necesar sa iti creezi un cont. In cazul in care nu ai un cont, acesta va fi creat in momentul plasarii comenzii. Vei primi pe e-mail, parola de acces. Acceasta poate fi modificata dupa accesarea contului
Pentru a cauta un anumit produs, poti folosi butonul de Search sau campaniile active pe site. De asemenea, poti selecta categoria de produse din meniul principal.
Daca te-ai hotarat pentru un produs, selecteaza marimea si apasa butonul “Adauga in cos”.
Pentru a vizualiza produsele din cosul de cumparaturi, apasa butonul “Cosul meu”. In cazul in care doresti sa modifici cantitatea produselor adaugate in cos, poti face acest lucru facand click pe +/- . Daca iti doresti sa stergi produse din cos, foloseste butonul “Sterge produsul din cos”.
Daca esti posesorul unui card de fidelitate Bigotti, este necesar sa introduci numarul cardului in sectiunea „Card membru” din cosul de cumparaturi sau sa il memorezi in contul tau, rubrica „Profilul meu”=> „Informatii cont”
Pentru a finaliza comanda, apasa butonul “Finalizeaza comanda”. In pagina de finalizare a comenzii, trebuie sa completezi informatiile de facturare, modalitatea de plata si de livrare, detaliile de impachetare si detaliile comenzii tale.
Poti adauga observatii in sectiunea “Observatii” in pagina de finalizare a comenzii. Apasa apoi “Finalizeaza comanda”.
2. Trebuie sa ma inregistrez pentru a putea plasa o comanda?
Pentru a plasa comanda, este necesar sa iti creezi un cont. In cazul in care nu ai un cont, acesta va fi creat in momentul plasarii comenzii. Vei primi pe e-mail, parola de acces. Acceasta poate fi modificata dupa accesarea contului Inregistrarea este necesara pentru a putea beneficia de serviciul de retur desi serviciul de retur se poate accesa si prin inregistrarea ulterior plasarii comenzii folosind aceasi adresa de e-mail ca si cea care a fost folosita pentru plasarea comenzii.
3. Mi-am uitat parola. Cum trebuie sa procedez?
Pentru a-ti recupera parola poti accesa pagina de log-in (https://www.bigotti.ro/FrontendUsers/login) iar acolo iti vei putea recupera parola folosind butonul “Ai uitat parola?”.
4. Ce marime mi se potriveste?
Pentru a afla dimensiunea care ti se potriveste, poti folosi tabelul dimensional din pagina de produs, care se regaseste la sectiunea Ghid marimi.
5. Cum stiu daca un produs se afla in stoc?
Produsele semnalizate in culoarea negru, se afla in stoc. In cazul in care marimea dorita nu se afla in stoc, aceasta va fi semnalizata in culoarea rosu.
6. Cum pot achita o comanda plasata pe Bigotti.ro?
Modalitatile de plata sunt prezentate in pagina de check-out. O varietate de modalitati de plata va fi prezenta in functie de tara de livrare care a fost selectata.
7. Ce taxe suplimentare voi plati?
In functie de tara de livrare si de valoarea comenzii, se poate percepe o taxa extra pentru plata transportului.
8. Cat dureaza livrarea comenzilor?
Termenul in care vei primi produsele este comunicat in pagina de check-out dupa alegerea tarii de livrare in termen de numar de zile lucratoare, exceptie facand zilele de sambata si duminica si sarbatorile legale. În timpul campaniilor de reduceri, se poate prelungi timpul de livrare al coletelor.
9. Ce modalitati de ambalare pot alege pentru comanda mea?
Produsele pot fi ambalate in ambalajul original, sau poti bifa impachetarea tip cadou din pagina de finalizare a comenzii.
10. Cum pot returna sau schimba un produs? Daca optez pentru returnarea produsului imi va fi restituita intreaga contravaloare a acestuia?
Pentru a afla procedura de retur acceseaza pagina de "Schimburi si Retur". In cazul returnarii unui produs intreaga contravaloare a produsului va fi restituita. Din motive de igiena, lenjeria intima nu poate fi returnata.